Acès civic

  • Te ipotesi di mancjade publicazion di un at, document o altre informazion che e à di jessi publicade daûr de normative in vore, i citadins a puedin esercitâ il dirit di acès civic ex art. 5, decret legjislatîf dai 14 di Març dal 2013, n. 33.
    Il dirit al è esercitât traviers la domande di documents no publicâts.
    La ARLeF, dentri di trente dîs, e à di procedi ae publicazion tal sît web dal dât domandât e, contestualmentri, trasmetilu a cui che lu à domandât o in alternative al pues comunicâ al stes che e je stade fate la publicazion e segnâ il colegament ipertestuâl a ce che al è stât domandât. Se invezit il document, la informazion o il dât domandâts a son za publicâts daûr de norme in vore, la ARLeF e proviôt a specificâ a cui che al à domandât il colegament ipertestuâl relatîf.
    La domande di acès civic e je ricognossude a ducj, e je gratuite, no à di jessi motivade, e à di jessi presentade al Responsabil pe trasparence che si pronuncie su la stesse.

    Responsabil de trasparence
    Responsabil de trasparence al è il dot. William Cisilino, nominât Responsabil de trasparence e de prevenzion de coruzion cun delibare dal Consei di Aministrazion n. 5 dai 10/02/2014.
    Recapits:
    tel. 0432 555805
    e-mail: william.cisilino@regione.fvg.it
     
    Titolâr dal podê sostitutîf
    In câs di ritart o mancjade rispueste di bande dal Responsabil de trasparence, cui che al domande, daûr dal come 4 dal art. 5 dal nomenât d.lgs. 33/2013, al pues ricori al President de ARLeF, Lorenzo Fabbro, titolâr dal podê sostitutîf.
    Recapits:
    tel. 0432 555964
    e-mail lorenzo.fabbro@regione.fvg.it

Zire il to dispositîf

Ruota il tuo dispositivo

Rotate your device

Cheste pagjine no si pues viodi cun chest dispositîf

Pagina non disponibile per questo dispositivo

This page is not available on this device